Tradičně začnete novým obrázkem :).
Vytvořte novou vrstvu. Vrstvu vyplňte “plasmou” Filters->Render->Clouds->Plasma.

Turbolence nastavte na hodně vysokou hodnotu. Je potřeba aby šum vypadal co nejvíc náhodně.
Teď si musíte rozmyslet kolik “balastu” budete potřebovat. Podle toho nastavíte další filtr Filters->Color->Channel Mixer.

Zaškrtněte políčko Monochrome (budem vytvářet masku takže potřebujem černobílý obraz)
V Output Chanel si vyberte jednu z barev a tu stáhněte lehce do mínusu, ostatní dvě vytáhněte téměř na maximum.
Tím máte masku hotovou.
S vytvořenou maskou lze vytvářet spustu efektů, většnou simulaci poškození.
| Příloha | Velikost |
|---|---|
| gi-grunge-distortext.xcf | 224.22 KB |
| gi-grunge-rust.xcf | 1.42 MB |
| gi-grunge-sign.xcf | 339.35 KB |
Mám českou verzi Gimpu a nemohu tam nalézt Filters->Color, nevíte prosím jaký nese v té české verzi pojmenování?
Jakou verzi gimpu mate?
BARVY > slozky > mixer kanalu
Poslat nový komentář