Vytvořte si nové plátno. Přidejte jednu transparentní vrstvu. A pak pomoci Selection vytvořte libovolný tvar. 
Vytvořený tvar vyplňte barvou. Vyplněný tvar by měl být v té transparentní vrstvě (ne na pozadí) 
Zrušte výběr Ctrl+Shift+A nebo Select->None A na vrstvu použijte gausovo rozostření Filter->Blur->Gausian Blur (IIR). Ja jsem použil poloměr 10
Obecně jde řict že, čím větší rozostření tím oblejší tvar ale zároveň ztráta kresby detailu.

Teď přichází kouzlo. Použijte křivky barev Layer->Colors->Curves. Vyberte alfa kanál a stáhněte z obou stran křivky co nejblíže ke středu. S nastavením je potřeba trošku experimentovat. Nastavení co vidíte na screenshotu je asi nejrozumnější. Vnější i vnitřrní rohy jsou stejně oblé, kresba je ostrá ale není zubatá.

Platí několik zavislostí:


Poslat nový komentář